piątek, 22 maja 2020

Święto mamy i taty. Środa - Mój tata

Środa - 27.05. - Mój tata


1. Zapraszam na poranną gimnastykę:



2. Posłuchajcie wiersza B. Formy ,,Mój tato":




Wiersz „Dla mojego Tatusia”
Autor: Bożena Forma


Chodzimy z Tatą na długie spacery,
mamy wspaniałe górskie rowery.
Po parku na nich często jeździmy
i nigdy razem się nie nudzimy.

Gdy mroźna zima nagle przybywa
i śnieżnym szalem wszystko okrywa,
bierzemy narty i śnieżne szlaki
wciąż przemierzamy jak szybkie ptaki.

Często chodzimy razem do kina,
lubimy kiedy dzień się zaczyna.
Mam swego Tatę – to wielkie szczęście,
życzeń mu składam dziś jak najwięcej.

Odpowiedzcie proszę na pytania:
Jak na imię ma Wasz tatuś?
Jak wygląda?
Co robicie wspólnie z nim?
Jaki zawód wykonuje Wasz tata?

3. Wywiad z tatą. Wywiad z  tatą. Pobawcie się w dziennikarzy przeprowadzających wywiad z ważną osobą - waszym rodzicem. Zapytajcie o: ulubiony kolor, potrawę, piosenkę oraz największe marzenie.



4. Posłuchajcie razem z mamusią i tatusiem, oraz rodzeństwem, jeśli je posiadacie,  pięknej piosenki, przytuleni do siebie.
ZoZi - ,,Dziękuję Mamo! Dziękuję Tato!" https://www.youtube.com/watch?v=j09kDRPi3tE



Dziękuję mamo, dziękuję tato, 
Za każdą zimę, za każde lato 
Dziękuję mamo, dziękuję tato 
Za to, że macie dla mnie czas 
Bardzo kocham Was.

5. Wykonajcie portret taty ,,Mój tata w pracy" dowolną techniką plastyczną.

Zadania dodatkowe dla chętnych:
6-latki: str 25a,b - odnajdywanie różnic, przeliczanie pieniędzy, tworzenie zbiorów, czytanie zdań, pisanie po śladzie.
5-latki: str. 23 a,b - uzupełnianie rysunku, rysowanie po śladzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz